Fa. E. Rademaker & Zn.

.

Januari 2019:

Momenteel zijn wij bezig om onze site een opfrisbeurt te geven. Na een aantal jaar gebruik te hebben gemaakt van de huidige site is het tijd voor een fris exemplaar welke op ieder apparaat, telefoon/tablet/computer, goed te bekijken is. Binnenkort hoort/ziet u meer.

December 2018:

Met enig trots kunnen wij u melden dat wij als bedrijf meedingen naar de titel Sterkste Schakel 2019. Deze verkiezing gaat over klantgerichtheid en wij vinden het een blijk van waardering om genomineerd te zijn. In maart 2019 zal de winnaar bekend worden gemaakt. Naast de grote verkiezing is er ook nog een publieksprijs waarvoor binnenkort gestemd kan worden, kunnen wij op uw steun rekenen. Klik hier voor meer informatie. over de Sterkste Schakel.

Special Award 2019
Sterkste Schakel regio Rijnland

Oktober 2017:

Na "te" lang wachten is dan nu eindelijk de nieuwe, lage schuifaanhanger geleverd door GS Meppel, Wederom weer een prachtig staaltje techniek en daarom een mooie toevoeging aan ons wagenpark. Deze aanhanger maakt het mogelijk om een 20Foot container en een 10 meter bouwkeet, of iets met ongeveer dezelfde afmetingen namelijk 6 meter en 10 meter in één keer te kunnen vervoeren met één combinatie. Hieronder een aantal foto van de aanhanger in uitgeschoven toestand, meer foto's volgen later.

GS Meppel schuifaanhanger rechtsvor GS Meppel schuifaanhanger linksvoor GS Meppel schuifaanhanger achterkant

Augustus 2017:

VACATURE

Door een aantrekkende economie en een vergrijzend personeelsbestand zijn wij dringend op zoek naar nieuwe chauffeurs, als u klikt op het plaatje komt de vacature tevoorschijn.

vacature

Maart 2017:

Om bij het takelen van glas een "extra" zekerheid in te bouwen in de vorm van meer veiligheidsvoorzieningen hebben wij reeds een aantal glaszuigers in gebruik genomen met een "dubbel-vacuüm" systeem. Dat wil zeggen dat de glaszuiger twee aparte vacuüm-systemen heeft. Mocht één van de systemen uitvallen door bijvoorbeeld lekkage of het scheuren van de ruit, dan is er nog het tweede systeem wat de ruit vasthoud. Inmiddels hebben wij drie glaszuigers met dubbel-vacuüm in gebruik en een vierde is onderweg. De glaszuigers met dubbel-vacuüm die wij nu tot onze beschikking hebben zijn gekeurd voor respectievelijk: 1500kg, 1000kg en 800kg, de vierde dubbel-vacuüm zuiger krijgt een draagvermogen van 700kg.

Oktober 2016:

Na lang wachten was het in September dan eindelijke zo ver en konden we de nieuwe auto in ontvangst nemen en onze dienstverlening naar een nog hoger niveau tillen, letterlijk en figuurlijk. Foto's van de nieuwe auto komen later. Eveneens hebben wij in September een afneembare laadbak met schuifzeilen in gebruik genomen. Het betreft een bak die op bijna iedere auto of aanhanger te plaatsen is en bescherming biedt tegen wind en regen voor de lading. binnenafmetingen van de bak zijn 6,6m lang 2,5m breed en 2,70m hoog. Aan de linkerkant van de bak kan het spant, waar de zeilen doorheen rijden, verwijdert worden om zo gemakkelijker zware ladingen te kunnen laden en lossen of te laden/lossen met beperkte hoogte in een bedrijfshal of iets dergelijks.hieronder twee foto's van de laadbak op een vrachtwagen, meer foto;s volgen later.

December 2015:

Vol verwachting klopt ons hart, voor de levering van een nieuwe auto met kraan. Het betreft ditmaal een Scania 4-asser met een Palfinger 92TM met ruim 34 meter mastlengte. Met deze kraan kunnen we op ongeveer 25 meter hoogte nog horizontaal naar binnen met de jib. De kraan zal tevens voorzien worden van een lier. De auto krijgt ook een stempel bij de voorbumper om zodoende meer voorover te kunnen hijsen en de auto multi-inzetbaar te maken. In januari zal begonnen worden met het opbouwen van de kraan en het bouwen van de bak, kisten en dergelijke. We hopen er in de lente te kunnen gaan rijden met deze mooie aanvulling op ons wagenpark.

Augustus 2015:

In al het takelwerk wat wij uitvoeren worden lange kranen steeds belangrijker. Daarom hebben we ervoor gekozen om de Palfinger 54TM welke op de Scania R440 trekker stond te vervangen door een langere kraan, de oude kraan had 18 meter mastlengte en de nieuwe heeft 25. Daarbij heeft de nieuwe kraan ook een lier, wat de oude ook niet had. Al met al een uitbreiding van de mogelijkheden.

Juli 2015:

De nieuwe MAN met HMF 60TM is inmiddels twee maanden in gebruik, wat later dan gedacht door drukte bij de opbouwer. De wagen gedraagt zich uitstekend en is fijn om mee te werken hieronder een aantal foto's.

MAN TGS 440 euro6 MAN TGS 440 euro6 HMF 6020 MAN TGS 440 euro6 MAN TGS 440 euro6 bakwagen met kraan en afneembare dichte laadbak voorzien van schuifzeilen foto van vrachtwagen met autolaadkraan en dichte afneembare laadbak